Händer i Mars...

Snart har två månader gått för mig här på bloggen, tiden bara rusar i väg och snart är det Mars.
Jag vill tacka allt trogna som tittar in på min blogg titt som tätt, ni är tyvärr inte så jätte många men alltid en början. Har kollat in några topp bloggade som det så fint kallas och insätt att jag aldrig kommer att hamna där. Jag har fel ålder, fel utseende, är alldeles för normal och skriver om något som kanske inte tilltalar fjortisar, men vad gör det...
Vill ni följa mina nya inlägg lite enklare kan ni anmäla er på FÖLJ BLOGGEN som finns på höger sida.
OJ höll nästan på att glömma!
Nästa månad blir det GÄSTSPEL här på bloggen av: Martina "MÄRTAN" Lööv....
Ta hand om er!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.
Tuvan vill tacka för fina haklappen o fantasidockan nr 3. Jag har ett par ider till dig... Kram S

2008-04-05 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0