Det verkar ju inte vara någon rusning direkt!!!!

Hej hej!

Det knallar på sakta men säkert på min lilla blogg, verkar inte som det är någon rusning här men jag vet i alla fall att jag har en trogen läsare, mamma Sofia. Det sägs ju att nyblivna mammor kan ha lite tid över.... =)
Känns som att jag just nu har en hel del projekt på gång och tyvärr några måsten också och det är ju inte lika kul. En sak jag ser fram emot är när jag kan sätta tänderna i en pärm med mönster och annat roligt jag fått låna av en snäll Lotta i min klass, den innehåller bland annat mönstret på storken från Kalikå!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Heléne

Himla mysig sida! ;-) Önskar jag var lika pysslig!

2008-02-07 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0